KEVÄTSEIKKAILU :)

16.4.2019 klo 16

Tervetuloa Mannerheimin Lastensuojeluliiton jäsenille suunnattuun tapahtumaan Särkänniemi Zones -sisähuvipuistoon 16.4. klo 16-20! Saapuminen ja poistuminen oman aikataulun mukaan.

Luvassa on vauhtia huvilaitteissa, hyppimisen riemua trampoliinialueella, yhteislaulua karaokessa, jännittäviä hetkiä simulaattoreissa, seikkailun tuntua laserpelitaistelussa sekä tietysti pientä naposteltavaa. Ohjelmassa myös SuperSamin johdolla liikunnallista ohjelmaa koko perheelle sekä upeita arvontoja! ??‍♀️? (Tapahtumapaikka Zones by Särkänniemi ei osallistu arvontojen järjestämiseen.)

MLL Lempäälä tarjoaa heidän jäsenkortin omistaville liput veloituksetta, muille ennakkoon ilmoittautuneille liput normaalihinnoista -50%. Pikseli ei sisälly lippuhintoihin.

Esimerkkihintoja:
Zones-ranneke 10,50€ (norm. 21€)
Zones-ranneke (lapset alle 100cm) 5,50€ (norm. 11€)
Perhelippu 39,50€ (norm. 79€)

Ilmoittautumiset sähköpostilla noora.savonen@tuni.fi. Ilmoittautuminen ei ole sitova, mutta vain ilmoittautumalla saatte liput alennettuun hintaan❗️Mikäli teiltä löytyy MLL:n jäsenkortti, ilmoitattehan siitä ilmoittautumisen yhteydessä ja näytätte sitä kassalla saapuessanne tapahtumaan.

Kevätseikkailun järjestää seitsemän Tampereen Ammattikorkeakoulun liiketalouden opiskelijaa yhdessä Lempäälän Mannerheimin Lastensuojeluliiton kanssa. Kyseessä on ensimmäisen vuoden loppunäyttö. Tavoitteenamme on saada perheitä viettämään yhdessä aikaa huolettomasti nauttien.