LASTENTARVIKEKIRPPIS & EKOIDEATORI -tapahtuma:

22.3.2012

Lastenvaate- ja tarvikekirppis

La 31.3.2012 Kuljun Majakalla klo 10-14

Tapahtumassa tarjolla kasvissosekeittoa 100 ensimmäiselle klo 11 alkaen MLL:n 90-vuotisjuhlan kunniaksi!

Varaa muutama euro myös Puffettia varten.

MLL:n kevätkokous tapahtuman yhteydessä klo 12.

Samassa tapahtumassa jälleen myös Ekoideatori!

Ekoideatori on kestävän kehityksen perhetapahtuma, jossa saat tietoa arjen ekoteoista. Tietoiskuja mm. aiheista: julkisen liikenteen kehittämisen nykytila ja suuntauksia Lempäälässä, kestävän kehityksen työryhmän esittely, kestovaipat.

Paikalla yhdistyksiä, myyjiä ja käsityöläisiä esittelemässä ja myymässä ekologisia tuotteita.

Nukketeatteri Nirunaru esittää klo 12.30 näytelmän Prinssi Mikael (yli 3v.), partiolaisten taika- ja sirkustemppuja, satumummi tasatunnein.

Haluatko tulla myymään kirppikselle lastenvaatteita ja -tarvikkeita?

Varaa pöytäsi numerosta 040 - 480 1217. --> kaikki pöydät on nyt vuokrattu

Pöytävuokrat: 5e jäsenet, 10e ei jäsenet, 15e yritykset.  Pöytävuokra kerätään paikan päällä, kunhan myynti on lähtenyt käyntiin :)

Pöytä on "tavallinen ruokapöytä", jonka lisäksi voit tuoda oman rekin, laatikoita yms. joihin voit laittaa pöytäsi viereen/eteen tuotteesi esille. Ota huomioon, että tilaa ei ole paljon, mutta sopu tilaa antaa.

Itse hinnoittelet, itse myyt, itse saat tuoton - vain pöytävuokra menee MLL:lle. Pöytävuokrien tuotot ohjataan kassaan, josta hankimme neuvolaan uuden rintapumpun.

Huomasithan, että tapahtuma kestää tällä kertaa 4 tuntia. Toivomme, että ilmoittautuessasi myyjäksi, sitoudut olemaan myymässä tuon koko tapahtuman ajan klo 10-14. Mukana tapahtumassa on myös ekoideatorin myyjiä / yrityksiä. Yhdessä teemme mukavan tapahtuman ja saamme ihmiset liikkeelle.

Edelliskerroista poiketen myyntipöytiä tulee olemaan sekä Kuljun Majakan isossa salissa että monitoimitilassa. Pöydän saa valita itse sitä mukaan, kun saapuu tapahtuma-aamuna paikalle. Aikaisintaan paikalle saa saapua pöytäänsä laittamaan ja järjestelemään klo 9.